fredag 20 oktober 2017

IDAG VAR DET NÄRA TILL VÅLD....Lotta Mesa nästan ur

Men för att göra det lite kortare så bestämde vi oss för att ta den där turen till Sundbyholm, Jonas ville uppdatera bloggens bild till en med båda hojarna, vädret och turen dit var helt fantastiskt, men när vi passera stolparna så ser vi en familj med liggunderlag, kikare och en kepssprydd man, inte tänkte han flytta sig minsann.... Jag tänker att Oktober 20 inga badgäster, inga förbudsskyltar...och här har vi en riddare som barska upp sig allt...här ska det inte bjudas på fri lejd...även fast man själv åkt där varje förbaskade år just till udden... vad kan liksom hända. Förr då åkte vi bil...ja då fick man åka allt till udden utan problem...men nu stod den där självutnämnde mannen där....När jag var jämsides så utbrister han frågande...Får du köra här...mitt korta svar kom som förinspelat...JA FÖRFAN =) och så flytta jag tummen från min mördartuta som jag just tänkte använda... Lucky him tänkte jag innan jag hör Lottas tvekande stämma i lurarna, jag sa åk för PIP =) nja inte så ...men ni hajar, jag mana på henne och hon åker förbi dem, utstirrad på sin vackra Xj6 a ... röd som synden gled hon förbi den där stollen... stammandes "vi ska bara ta lite bilder" hahah... aja vi kom ner till udden och vädret var fantastiskt...Lotta är en fena på att köra... Riktigt kul iallafall....
Lotta ja, hon var i skogen på sin lediga dag och plocka svamp i fem timmar...jisses.
Jag tänkte att efter som knappen i byxorna valde att lämna mina byxor när jag satte mig i bilen, ja då ska kroppen få lida över en löptur idag...sagt o gjort, avverkade en 5 km runda  iallafall =)

God fredag på er
Jonas & Lotta
Alla bilder är tagna med Jonas HTC U11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar