lördag 22 juli 2017

Nu missa darlingen gårdagen ;-)

Även den full med massa kul, jag beta av en lektion med Gigja af envisa haga ;-)
(Jag hitta just på det)
Jag suger åt mig som en svamp och försöker verkligen ta in, och det blir lite lättare för varje gång.
Gamla funderingar får ett svar, och nya frågor får gro och absorberas i den här underbara hästvärlden.
Vi hade med en gopro, men det blev inte direkt sevärt då kameran hamnade på en stolpe, tror vi ska montera den på oss när vi rider nästa gång ;-P

Eftermiddagen så blev det inte lata minuter inte, Lotta ville hitta sitt hjärta ;-)... Självklart så sadla vi om till spandex och trampa oss till Sundbyholm och snaska lite glass... Härligt väder o allt!
Sista backen hem trodde jag var med i Tour the France, Lotta malde på som hon var
jagad av klungan... Härligt.

Så vad hände med matlagningen då, jo hon backade, då vet man att det inte var så pjåkigt ;-)
/ Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar