torsdag 13 juli 2017

Idag var det inte Hilding som Mia hade i tankarna...

utan låt mig presentera Gigja (tror hon heter så). Vilken snygging till dam på 15 vårar.
Efter att jag borstat och bekantat mig lite (tafsat) så var hon sadlad och tränsad (av mig) måste säga att hon faktiskt var supernice även här, blev lite fundersam när jag skulle upp på henne, hon var lite nervös allt... Men när jag satt mig tillrätta i sadeln så var detta en helt annan häst haha... pigg och så blev det wooo vem bestämmer, du eller jag =) Mia är fantastisk lärare, hon är verkligen pedagogisk, även fast det är en hel del att ta in så fan detta är superkul =)
Gigja då.. jo vilken fantastiskt (lättstyrd) krabat... Nu var det första gången, men jag gillar na skarp =)
O visst är de vackra de där islandshästarna <3

Lotta hade lite otur idag, det träns hon brukar ha visa sig vara helt borta idag... Så det blev en promenad idag.
Men vi tycker att Helga börjar bli fin i kroppen, så vi kör på =)
//Jonas & Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar